Opening van het nieuwe pand met kantoren

Sinds een aantal weken zitten de eerste ondernemers en Ondernemersladder in het nieuwe pand aan Weteringpad 7. We hebben al veel positieve reacties ontvangen en geloven er in dat dit pand zal bijdragen aan de groei van Ondernemersladder en de aangesloten leden.

Voor alle ondernemers is het mogelijk om hier te komen flexwerken of sparren met een collega-ondernemer. Vind je dit interessant of wil je een kantoor – of vergaderruimte huren? Neem dan contact op met Ondernemersladder (06 12214374).

Op 13 december aanstaande vindt de officiële opening plaats! Wil je hierbij zijn? Laat het even weten via onderstaande knop.

Ja ik ben erbij!

Social Media

Help ons om Ondernemersladder nog meer op de kaart te zetten. Zoals jullie misschien gemerkt hebben, zijn we inmiddels actiever geworden op LinkedIn, Facebook en Instagram. Hoe meer mensen ons gaan volgen, hoe beter. Ook voor de leden en hun bedrijf kan dit voordelig zijn. Zo gaan we bijvoorbeeld een voorstelrondje doen van onze leden en wat ze doen met hun bedrijf, zodat niet alleen Ondernemersladder meer bekijks krijgt, maar ook de leden!

Even voorstellen…

Regelmatig zullen we jullie voorstellen aan onze leden. Leuk om van elkaar te weten wie wat doet en waarom je lid bent geworden van Ondernemersladder.

Dit keer is Vivianne Borger aan de beurt

Vivianne is vanaf het begin betrokken bij de Ondernemersladder. Eerst als deelnemer en later als trainer en vervolgens als bestuurslid! Nu heeft ze ook plaats genomen in 1 van onze kantoren.

Wie ben je en wat doe je:
Mijn naam is Vivianne Borger en mijn bedrijf, Blue Avocado, ontwerpt WordPress websites en webshops.

Mijn bedrijf heet niet zomaar Blue Avocado, dit heeft een reden: Een avocado heeft een harde pit, zacht eromheen en een schil om het allemaal op z’n plek te houden. Oftewel, een IJzersterke beveiliging, een website die een juiste beleving aan de bezoeker geeft en daaromheen een volledig pakket waardoor de website zo effectief mogelijk werkt zonder dat je er zelf veel werk aan hebt. Blauw omdat het anders is dan de rest!

Hier is het tenminste mee begonnen. Inmiddels ontwerpen we ook marketingmaterialen, van een visitekaartje of flyer tot aan een complete huisstijl.

Waarom ben je lid geworden van de Ondernemersladder Soest?
Ik zat in de eerste opleidingsgroep. Ik ging het bedrijf van mijn vader overnemen, het bouwen van websites en dat wilde ik meteen goed aanpakken. De Ondernemersladder bood mij de mogelijkheid om alles te leren rondom ondernemerschap. Het maken van een bedrijfsplan, doelen stellen, presenteren en vooral ook meer inzicht krijgen in je sterke en je zwakke kanten als ondernemer. Dit is heel waardevol voor mij geweest en heeft mij enorm geholpen bij het succesvol maken van mijn onderneming.

Hierna wilde ik dit delen met andere ondernemers. Zodoende ben ik als trainer van start gegaan en snel daarna ben ik als begeleider van (meestal startende) ondernemers begonnen. Ik help hen een goed businessplan te maken, na te denken over promotie en financiën. Kortom met alles waar je mee te maken krijgt als je voor jezelf begint.

Verder is het is ontzettend leuk met de mede-ondernemersladder leden. We zien elkaar vaak en kunnen altijd bij elkaar terecht, zowel om successen te delen als wanneer het even tegen zit. Ik raad dan ook iedereen aan om lid te worden en naar de vrijdagmiddag borrels te komen om je te mengen in deze fijne groep mensen!

Regel je arbeidsongeschiktheid als ondernemer

Recent is er een nieuw pensioenakkoord gesloten, daarbij is onder andere afgesproken dat je binnenkort verplicht iets geregeld moet hebben voor arbeidsongeschiktheid.

DOE JE OOK MEE?
ACTIE WEGENS SUCCES VERLENGD!  Regel vóór 14 december een vangnet bij ziekte en arbeidsongeschiktheid! De samenwerking tussen Ondernemersladder en SharePeople zorgt voor unieke voordelen bij het regelen van je arbeid.

De aanbieding als je (betalend) lid of donateur van Ondernemersladder bent of wordt:

  • € 50,- korting op het eenmalige inschrijfgeld.
  • Per inschrijving vervallen voor iedereen een maand de administratiekosten (normaal € 10,- per maand). Bijvoorbeeld: 50 deelnemers betekent 50 maanden geen administratiekosten. Dit is een voordeel van € 500,- per persoon!!!

Schrijf je dan snel in via onderstaande knop! Eerst meer informatie? Bel dan Marc Bannink op 06 12214374 of mail naar marc@ondernemersladdersoest.nl

Ja ik doe mee!